06 Kasım 2006

selçuklu kartalı

bu naneyi kullanmayı tam olarak bilmediğimden, sağda solda ayrı bir kategori şeysi açıp açamayacağımı bilmiyorum. bilseydim, okuduğum kitapları listeleyemeye başlayacaktım. bir zamanlar okuduğum kitapları yazdığım bir ajandam vardı. 3-4 sene kadar ne kadar da istikrarlı tutmuştum. sonra bıraktım. şimdi de işte elim değmişken burada da aynısı yapayım dedim ama teknolocik bilgimiz yetersiz. yine de son bitirdiğim "Sultan Kılıç Arslan I"le başlamış olayım. dur hatta bold-italik yapayım da bakınca belli olsun. çok zevkliydi okuması. şimdi de "Gıyaseddin Keyhüsrev"e başladım zaten (bunların adları da hep tuhaf gelmiştir bana zaten. ulen bi insanevladına Gıyaseddin adını koyarken "bu çocuk bunu ömür boyu taşıyacak" diye düşünmez mi insan? "Gıyaseddin", dinin yayılmasına yardımcı olan demekmiş bu sırada).

Selçuklular'a karşı bir yakınlık duymaktayım. bizim de bir Selçuklu kitabı basmamız gerek bence.

Konyaspor'a "Selçuklu Kartalı" diyen ilk ben olabilir miyim acaba?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...