05 Ocak 2009

hesap kitap


2008 hesap defterini açalım:

çalışmaklar, az uyumaklar, kendime pek dikkat etmemekler, yazmaklar baki. büyük iş Antalya'da Spor ve Antalyaspor projesi tabii; fena bir şey yapmadık, en azından altından kalktık. ferah ferah diyebilirim ki, daha iyisi yapılana kadar en iyisi budur. omuzdaki bursit ve dahi tendinit meselesi ("omuzum ağrıyor" yerine böyle deyince daha karizmatik oluyor!) durup duruyor ki sanırım artık onunla yaşamayı da öğrendim. bir zamanlar övündüğümüz, "ben sigara içmem gitanes içerim, cigar içerim, puro içerim"cilik bitti, bildiğin sigara içiyorum artık. biraz daha fazla su içiyorum ama evet.

bir zamandır kaybettiğim bir şeyi becerebilme, bir şeye yoğunlaşabilme hissiyatını yeniden kazanır gibi oldum; daha önce hiçbir ilişkim olmayan, ilişkim olacağı aklımdan bile geçmeyen bir dil üzerinden hem de: arnavutça konuşuyorum demek saçma tabii de en azından bazı kelimeleri anlayabiliyorum. mesudum.

maneviyat; bir takım yalpalamalara rağmen sağlam, şükür.

2009'dan hayalim, umudum falan yok. haybeye saçmalamaya gerek yok.

2008 hedefi, "daha iyi bir adam olmayı becerebilmek"i becerebildiğimiz şüpheli. öyleyse bu seneye de koymakta beis yoktur (hoş, bunu becerdiğimi nasıl anlayacaksam. sabit hedef haline getirmek en iyisi herhalde). loto hedefi de dursun, ki 2008'de bir kere 4 bulduğumuzu da eklemek isterim.

4 yorum:

ligea dedi ki...

benim de fibromiyalji adı verilen tıpça, agrılarım var-mış, kurum kurum oldum gerçekten.
ben yine de size geçmiş olsun diyor, 2009 da saglikli gunler diliyorum:)

kafcamus dedi ki...

muhterem ligea,

sizinki de karizmatikmiş:) biz de sizin için aynı temennilerde bulunuyoruz...

Adsız dedi ki...

maneviyat sağlam derken?

kafcamus dedi ki...

değerli f.d.h.,

"maneviyat sağlam"ın altı o kadar dolu ki, anlatmaya girişecek değilim. fakat şu kadarını söyleyeyim, bu kadar dingin, sakin, ferah, yavaş olduğum bir başka zamanı pek hatırlamıyorum. bu, tek başıma vardığım bir nokta olmadığı için de şükür tabii, evet birilerinin dahli var.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...