04 Ocak 2007

gencim, güzelim ya da manchester city 2-everton 1

2007'den ne bekliyoruz şeysi bile yapamadan 4 gün geçti. "ulan biri zaman ayarlarıyla mı oynadı yoksa 2007'de" diyesim geldi birden. neyse mevzuu o değil. "maskeli aylin" diye bir apla bi ortam yapmış kendine. o da blog açmış, orada soyunur gibi yapıyor, videosunu açık arttırmaya koymuş, en fazla para verene daha da cıbıldak halini satacakmış. "Gencim güzelim ama maddi imkanlarım şu anda istediğim hayatı yaşamımı engelliyor. Bunun için kötü yola mı düşmem lazım? Hayır dedim kendi kendime tabii ki olmaz. Peki ya ne yapabilirim? İşte o anda bir erkek arkadaşımın verdiği fikir aklıma geldi ve kendi video mu çektim. Hep bir model olmayı ve ünlü olmayı hayal ederdim. Belki de bu sayede ünlü olma şansım olacak diye düşünüyorum. Bu yaptığımın ne kötülüğü olabilir ki :)" diyoru. "ulan aylin ben senin taaa..." diyesim geldi birden. neyse mevzuu o da değil. mevzuu şu:

gencim, güzelim ama maddi imkanlarım şu anda istediğim hayatı yaşamamı engelliyor. bunun için kötü yola mı düşmem lazım? hayır dedim kendi kendime tabii ki olmaz. peki ya ne yapabilirim? hadi bakalım, napabilirim...

"ulan soyun sen de" diyesim geldi ama rasyonel bulmadım bu fikri. "kaset yapayım" diyesim geldi, o da pek rasyonel gelmedi üstelik daha erken dedim (hem clarissa'nın sapı atık). "artist olayım" diyesim geldi, biraderin önünü tıkamak istemem. bu durumda bize iddaa oynamaya devam etmek düşüyor. zaten 12 maçın 11'ini bilip, tek maçla 1.5 milyar kaçırdım. (koduuumun manchester city'si)

mevzuu aslında 2007'den ne bekliyoruzdu, nerelere geldik. manchester city'nin küme düşmesini bekliyoruz lan hadi bakalım. onlardan bi beraberlik alamayan everton da hadi küme düşmesin ama "zor günler" geçirsin...


fikri takip notu: an itibariyle everton 8., manchester 10. sırada.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...