31 Mart 2009

amores perros

inarritu'nun daha sonra sürekli aynı filmi çekiyormuş gibi olmasını bir yana bırakalım, "amores perros" kesinlikle seyrettiğim en nefis filmler içinde yer alır. control machete'in ely guerra'yla söylediği "de perros amores" de "bir müzik bir filme bu kadar mı yakışır" dediğimiz bir parçadır. nitekim filmin fragmanında da onu kullanmış vakti zamanında.

neden sonra aklıma geldi, bir yerlerden buldum indirdim, bir zamandır da dinleyip duruyorum. yıllar önce kaybettiğim bir arkadaşı bulmuş gibiyim.

4 yorum:

zeynep dedi ki...

İnarritu'nun durumu ümitsiz. Bir daha asla öyle güzel ve sağlam bi film çekemeyeceğini kendi de biliyor olmalı...

Filmi hayli zaman sonra feci halde yeniden izleme isteği duydum. Şarkıyı da bi yerden indirdim demin. Günlerce, kusana kadar dinlerim artık. Teşekkürler.

kafcamus dedi ki...

muhterem zeynep hanım,

yine de o kadar ümitsiz olmayalım, bunu yapabilen daha iyisini de yapabilir belki bir gün.

böyle bir duruma vesile olduysak ne iyi. ama aslında o soundtrack albümünün tamamı pek güzel zaten. misal celia cruz'un la vida es un carnaval'ini görmezden gelebilir miyiz?

aslı dedi ki...

Film albümünden Nacha Pop'un "Lucha de Gigantes" i de bizim favorimizdir.

gp maksimov dedi ki...

control falan deil yurege machete atan sarki...Alfonso Cuaron ile biseyler yapio, cikar yakinda kokusu. o da sevdiimiz bi abimiz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...