02 Mart 2007

bilime güven

sabah tramvayı... sirkeci... kapıların kapanma dıtdıt'ı duyulmuş, bir abi kahramanca atlıyor, parmaklarını sokuyor, kapıyı açtırıp içeri giriyor. durumu gören bir başka abi önce "kapının kapanmasına engel olmayalım" diyor alçak sesle, bunu fark eden kahraman eleman "hööö" deyince "yani elinizi kıstırmayın kapıya"ya döndürüyor. "yok bi şey olmaz"... tabii "işte budur" dediğimiz cevap bu değil gerisi: "dün bi film seyrettim adamın kafayı kestiler, 10 dakka sonra yerine diktiler. 'bunun kafayı kesmediler miydi yaaa' dedim"

işte bilime güven budur; "tamam belki parmaklar kopar o arada ama hemencecik dikerler ki, nolcak canımmm" demeye getiriyor yani abi. ben de kendimi özgüvenli sanırdım doğrusu ama bu mevzuu beni bile aşar açık söyleyeyim...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...