07 Nisan 2008

"it's better to burn out than to fade away"


ne diyor, "her türlü asabi teheyyücatta, bayılmalarda, sinir nöbetlerinde, tıkanıklıklarda emsalsiz bir ilaçtır."

asabiyetten kendimden geçmiş bir halim yok, baygın değilim, sinir krizi hiç geçirmedim. fakat işte tıkanık olabilirim. üstelik hafakan ruhunun falan işi çözmeye yetmeyeceği belli. hasılı, doğrudan lavabo açıcı yutmalı sıcak suyla.

yok, başlık cobain'in intihar notundan değil, neil young'ın "hey hey my my" namlı şarkısından, bunu yazarken o çalıyordu babında.

5 yorum:

pudra dedi ki...

en tariflenmeye müsait olan ama tarifleyemediğim vakitlerde bir ses bu sayfaya bakmamı sağlıyor sonra bir bakıyorum benim ruh durumum tariflenmiş.

ayıp oluyor böyle:)bir adet porçöz ihtiyacım var ama bünyeye zarar vermeyenlerinden

arda ç. dedi ki...

ayni manaya gelmese de akla hemen mujde ar'in bir filminde (simdi hangisi hatirlayamadim) "bir sey yanacaksa sonuna dek yanmali" diyisi geldi.

ah ne gunlerdi beee

kafcamus dedi ki...

kıymetli pudra,

dediklerinizi iltifat kabul edelim bir nevi, teşekkür edelim. fekat uyarıyı da borç bilelim, porçöz tıkanıklık için değil kireç çözmek içindir:) ha o da bir nevi tıkanıklık mıdır, nereden baktığınıza bağlıdır elbet...

kafcamus dedi ki...

arda bey kardeşim hoşgeldiniz,

doğrusu ben hatırlamıyordum bu lafı ama hazreti google'ın söylediğine göre "dağınık yatak"tanmış.

pudra dedi ki...

markacı gençliğim ben ,otomatik tamamlamışım ondan yani:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...